Butlletí n.025 - Octubre 2022
BUTLLETÍ INFORMATIU DE L'ASSOCIACIÓ LA MIRANDA
12 D'OCTUBRE DE 2022

MENÚ


Si no es veu tot el contingut, heu de clicar sobre els tres puntets aqui sota a l'esquerra o a baix de tot sobre "veure missatge sencer".
PROPERS ESDEVENIMENTS

* Dissabte 15 d'octubre *

* Dijous 20 / Diumenge 23 d'octubre *

English Language and Culture Club
This month we are reading Barbara Kingsolver's Animal Vegetable Miracle and discussing her family's experiment in growing and preparing their own food and consuming only locally grown products for an entire year.
 
English Movie Night
Thursday, October 20th - 7:15pm
Thanks to the Secret Films team, one of their movies each month will be in English, followed by a discussion also in English. When possible, the topic of the film will be in some way related to the topic of the book we are reading. We are still working out the details. Come and have your say on how you would like us to proceed!
For more information visit our website For more information visit our website

* Dilluns 31 d'octubre *

Podeu trobar més informació sobre Fetitxisme Sònic escoltant el seu podcast. Un dels últims episodis és precisament sobre Fernanda Aleman, artista que actuarà a la Miranda, i com pel seu efecte sobre el sistema hormonal el so pot ser una eina de sanació tant física com psicològica, tant per qui la crea com per qui la escolta.
 
ESDEVENIMENTS PASSATS
* Festa Major de la Salut *
LAS REFLEXIONES DE BARBORA
 
Como mamá de dos hijas pequeñas divorciada tengo un finde en modo familiar y otro como "soltera" (cuando están con su padre). Ese finde (17.-18. 09) me tocaron a mí, pero hice todo lo posible para poder organizármelo y participar en las fiestas de la Salut en la Miranda. 

Afortunadamente, a pesar de la previsión meteorológica, el tiempo nos acompañó. El domingo por la mañana pudimos asistir a una clase de baile estilo Bollywood. Probamos una coreografía moderna y otra clásica. Estaba muy divertido.

Luego preparamos para comer un arroz negro súper rico y para los vegetarianos una paella de verduras (yo estaba apuntada para la preparación de la paella vegetariana). Las dos salieron estupendas. ¡No sobró nada! De 14 a 16 horas me tocó servicio en barra. Este año usamos por primera vez los tiradores de cerveza en vez de latas. Así sabe más rico y además es más ecológico. 

Después de la comida deliciosa disfrutamos todas las generaciones juntas de un juego popular de Bingo. Cuando terminé en la barra, yo también me quedé con mi pareja un rato jugando al bingo y luego ya salí disparada para recoger a mis niñas.

Todo el tiempo vivía una sensación de alegría, colaboración y complicidad entre todos los socios que echamos una mano. Había momentos de improvisación y dudas (por ejemplo, cuando la gente acabó de comer y estaban pidiendo postre y café y yo no tenía ni idea de cómo funcionaba), pero siempre se solucionó rápido y al final me lo pasé super bien tanto detrás como delante de la barra.
ENTREVISTES

Entrevista a Nicola Scandroglio

Nicola Scandroglio nos explica lo que es el Pla Comunitari de la Salut y cual es su relación con la Miranda, nos habla de alguna de las lineas de trabajo del Pla, de como el llegó a formar parte del proyecto Cinecaptus, de como fue la cuarta edición del Casalet d’Estiu de creació audiovisual y de la nueva sala de audiovisuales de la Miranda.
Llegiu l'entrevista amb Nicola Llegiu l'entrevista amb Nicola
El Pla comunitari de La Salut, Aedo Social Films, Cinecaptus (grup de joves de La Salut) i La Miranda van organitzar la 4a edició del Casalet d’Estiu de creació audiovisual
El curt d'aquest any del Casalet d’Estiu de creació audiovisual
 Neighbours   /   Making of Neighbours
TALLERS
ALGUNS DELS NOSTRES TALLERS AMB CARTELLS / HORARIS NOUS

CURS D'ANGLÈS
nivell intermedi en què practicar l’idioma de manera dinàmica i participativa
Dijous 18:30h-20h / Tallerista: Claudia Roberts
 
ENTRENAMENT FUNCIONAL: Metodologia d'entrenament enfocada a reforçar el nostre cos realitzant moviments habituals del dia a dia
Dimecres 8h-9h / Tallerista: Guillem Bayod
 

TENS DUBTES O PREGUNTES?

 

CONTACTA'NS!

Facebook
Website
Email
Instagram
Copyright © 2016 La Miranda Casal de Barri, All rights reserved.

La nostra adreça és:
Associació La Miranda
Av. Coll del Portell 74
08024 - Barcelona (Catalunya)

Si rebeu aquest butlletí és perquè heu donat el vostre e-mail a l'Associació La Miranda

Si vols deixar de rebre aquest butlletí, envia un correu amb la paraula baixa.